Waarom loyale klanten belangrijk voor ons zijn en hoe we ze belonen
Wij vinden het belangrijk dat onze klanten loyaal of trouw zijn, maar waarom eigenlijk en wanneer vinden wij onze klanten trouw? Loyale klanten werken met ons samen om onze dienstverlening aan te laten sluiten bij de wensen van de markt en geven ons de tijd en ruimte als we een keer een vergissing maken. Wij vinden klanten trouw als onze accountmanager weer op bezoek mag komen, als ze de moeite nemen om naar onze vestiging te komen, als ze onze webshop bezoeken, telefonisch contact opnemen of als ze weer de moeite nemen om deel te nemen aan één van onze vele evenementen. Kortom, elke keer als een klant ons niet links laat liggen en ons weer die kans geeft om in contact te blijven. Door in contact te blijven met onze klanten kunnen wij constant werken aan een verbeterde dienstverlening. Daarom vinden wij het belangrijk om loyale klanten te belonen.
Loyale klanten dienen beloond te worden!
Zonder loyale klanten hebben wij geen toekomst. Wij werken aan langetermijnrelaties, zowel met onze klanten als onze leveranciers. Die leveranciers hebben we ook hard nodig om onze beloften, in de breedste zin van het woord, elke dag weer waar te maken. Daarom doen wij ook alleen zaken met leveranciers die A-merken leveren, zodat we ons geen zorgen hoeven te maken over kwaliteit, innovatie en continuïteit. Samen met die A-merk leveranciers belonen we dus ook onze loyale klanten metProPunten.
Hoe werkt het?
Klanten van DESTIL hoeven zich alleen maar even aan te melden op destilpropunten.nl. Daarna worden ze automatisch beloond voor hun loyaliteit. Op een groot deel van ons assortiment geven wij ProPunten. Op onze website kun je eenvoudig zien hoeveel ProPunten er op welke artikelen worden gegeven. Zodra er een artikel besteld wordt, worden de ProPunten automatisch bijgeschreven. Met deze gespaarde ProPunten kunnen klanten allerlei cadeaus uitzoeken; van elektronica tot gadgets, van belevingen tot cadeaubonnen. Natuurlijk kunnen onze klanten ook het goede doel steunen met de gespaarde ProPunten. Loyale klanten worden dus beloond met ProPunten!
11 januari 2017 Mark van den Broek - Manager Productmanagement |
Ook interessant om te lezen
Het projectbureau van Toen & Nu > De Vestiging Toen & Nu > Internationalisering > Efficiënter werken met afdeling Raam, Deur en Interieur > Het PKVW Keurmerk > De DESTIL Scan App > DESTIL Bouwvrouw > Het ritje van toen naar nu > Interieurbouw bij DESTIL > Ambacht verleden tijd? > De digitale bouwcontainer > Toen en Nu in het magazijn > Letterlijk een kijkje in de keuken > People planet, p... > Waarom loyale klanten belangrijk voor ons zijn en hoe we ze belonen > Samen delen, samen winnen > Langer thuis wonen met DESTIL Homecare > Onze core business is logistiek > Is productiviteit binnen een bedrijf vanzelfsprekend? >TOOLZ 6 - Hoe sterk is jouw (merk)naam? > Rondje DESTIL > What's in a name? > Amarant bij Tilburg - Zuid > Jordens Peters maakt meters > DESTIL heeft een nieuwe visuele identiteit > TOOL 7 - Service > Op pad met keurmeester Paul > TOOLZ 8 samenwerken > Een opMERKelijke terugblik op 2019! > COVID-19 - Dit zijn de maatregelen die DESTIL neemt > Een sprong in het diepe met Timmerman Gert-Jan > Accountmanager van toen en nu > Een dag met onze fietskoerier