Betalen
Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?
Als je een bedrijfsaccount hebt, is het mogelijk om op rekening te kopen. De factuur volgt dan als de goederen geleverd zijn. Bij online bestellingen kun je er ook voor kiezen om vooraf met iDEAL of via Bancontact te betalen. Als je account net aangemaakt is en nog niet geverifieerd is kun je al wel bestellen, maar nog niet op rekening kopen.
Betalen via een automatische incasso is ook mogelijk. Neem daarvoor contact op met de afdeling Debiteuren, [email protected] of (013)-465 3033.
Zijn de prijzen incl. of excl. BTW?
De prijzen die je ziet op DESTIL.nl zijn exclusief BTW. In de winkelwagen wordt het BTW-bedrag getoond.
Welke betalingstermijn hanteert DESTIL?
DESTIL hanteert standaard een betalingstermijn van 30 dagen na factuurdatum.
Wanneer ontvang ik de factuur?
De factuur wordt verstuurd nadat de goederen geleverd zijn. Het is ook mogelijk om verzamelfacturen te versturen of dag- of weekfacturatie in te stellen. Neem daarvoor contact op met de afdeling Debiteuren, [email protected] of (013)-465 3033.
Ontvang ik de factuur per post of per e-mail?
Standaard versturen wij facturen per e-mail. Mocht je facturen toch per post willen ontvangen, dan kun je dit aanvragen via de afdeling Debiteuren, [email protected] of (013)-465 3033.
Waar kan ik mijn facturen inzien?
De facturen kun je inzien via ‘Mijn account’ bij ‘Facturen’.
Ik heb een vraag over een factuur, bij wie kan ik terecht?
Voor inhoudelijke vragen over je facturen kun je contact opnemen met de afdeling verkoop via [email protected] of (013)-465 3012.
Voor vragen over betalingen kun je contact opnemen met de afdeling Debiteuren, [email protected] of (013) 465 3033.
Krijg ik voor elke order een aparte factuur?
DESTIL verstuurt voor iedere order een aparte factuur. Het is ook mogelijk om dag- of weekfacturatie in te stellen of verzamelfacturen te versturen.
Neem hiervoor contact op met de afdeling Debiteuren, [email protected] of (013)-465 3033.