Efficiënter werken met team Raam, Deur en Interieur
De afdeling Raam, Deur en Interieur is altijd bezig met ontwikkelingen op het gebied van producten, regelgeving en assortiment, maar ook op het gebied van efficiëntie. We stellen onszelf regelmatig de vraag hoe we het bestelproces kunnen vereenvoudigen. En hoe we onze klanten het beste helpen om meer tijdwinst te behalen, zodat zij zich kunnen bezighouden met de dingen waar ze goed in zijn.
Blauwe bakken
Een van de zaken waar wij veel waarde aan hechten is het afstemmen van de leveringen met de klant. Dat doen we het liefst in onze blauwe DESTIL bakken, waarmee tijd en geld wordt bespaard. Hoe dan? Vraag je je misschien af. Door het aanleveren in de blauwe DESTIL bakken zie je direct wat er geleverd is en kun je snel de geleverde materialen uitsorteren. Ook leveren we de materialen aan met zo min mogelijk verpakkingsmateriaal, wat kosten bespaart in afvoeren, afval en ook nog eens beter is voor ons milieu.
Magazijn inrichten
Ook voor het inrichten van een magazijn kun je bij ons terecht. Dit doen we samen met de klant. Hierdoor komt er uniformiteit in de te gebruiken materialen, en kunnen we de voorraad afstemmen op de behoefte van de klant. Welke materialen passen het beste bij zijn productieproces, en waar kan er nog tijd bespaard worden? Allemaal zaken waarmee de productspecialisten van de afdeling Raam, Deur en Interieur bij kunnen helpen.
Handige tools
DESTIL heeft een aantal handige tools bedacht, zoals de DESTIL Scan App, en de online beslagmanager van DESTIL. Met dit programma calculeer en bestel je al je draaival-achtige beslagen, 24 uur per dag, 7 dagen in de week. En werk je met een calculatieprogramma zoals Matrix-Kozijn, Groeneveld of Proteus? Dan kunnen we samen met de leveranciers de juiste artikelbestanden en beslagcombi`s aanleveren. Maar ook hier gaan we weer een stap verder. Als de juiste artikelen in het calculatieprogramma verwerkt zijn, dan kan hierna ook de bestelling digitaal door DESTIL ‘gelezen’ worden. DESTIL heeft hiervoor een digitaal portaal ingericht om deze orders te kunnen ontvangen en te verwerken. Zo minimaliseren we de foutkansen. Door foutloos aan te leveren vergroten we weer de efficiëntie op de werkvloer van de klant.
Is je interesse gewekt, en ben jij op zoek naar efficiëntie op jou werkvloer of werkvoorbereiding? Onze productspecialisten praten je graag bij over alle mogelijkheden.
|
Johan Rombouts - Commercieel Manager RDI |
Ook interessant om te lezen
Het projectbureau van Toen & Nu > De Vestiging Toen & Nu > Internationalisering > Efficiënter werken met afdeling Raam, Deur en Interieur > Het PKVW Keurmerk > De DESTIL Scan App > DESTIL Bouwvrouw > Het ritje van toen naar nu > Interieurbouw bij DESTIL > Ambacht verleden tijd? > De digitale bouwcontainer > Toen en Nu in het magazijn > Letterlijk een kijkje in de keuken > People planet, p... > Waarom loyale klanten belangrijk voor ons zijn en hoe we ze belonen > Samen delen, samen winnen > Langer thuis wonen met DESTIL Homecare > Onze core business is logistiek > Is productiviteit binnen een bedrijf vanzelfsprekend? >TOOLZ 6 - Hoe sterk is jouw (merk)naam? > Rondje DESTIL > What's in a name? > Amarant bij Tilburg - Zuid > Jordens Peters maakt meters > DESTIL heeft een nieuwe visuele identiteit > TOOL 7 - Service > Op pad met keurmeester Paul > TOOLZ 8 samenwerken > Een opMERKelijke terugblik op 2019! > COVID-19 - Dit zijn de maatregelen die DESTIL neemt > Een sprong in het diepe met Timmerman Gert-Jan > Accountmanager van toen en nu > Een dag met onze fietskoerier