Samen delen, samen winnen
René Kars (48), directeur van DESTIL, heeft zo zijn visie op het bedrijf, de branche en het ondernemerschap. Die deelt hij graag met collega’s, partners, leveranciers en andere ondernemingen. Niet alleen tijdens bijeenkomsten, maar ook in zijn blog. En in het nieuwe magazine TOOLZ. Waarom een magazine? Om kennis te delen, te laten zien waar we mee bezig zijn en te inspireren.
Nieuw magazine TOOLZ
TOOLZ is een nieuw magazine. Een magazine van DESTIL. Waarom een blad? Omdat we veel te vertellen hebben. Over het vak, over ons assortiment, over de mooie producten van onze topleveranciers. Om kennis te delen, om te laten zien waar we mee bezig zijn. Maar ook om onze klanten en leveranciers een podium te bieden, zodat we elkaar nog beter leren kennen. Winnen in onze markt? Dat doen we samen! Precies daarom maken we TOOLZ magazine.
Kijkje in de wereld van DESTIL
Twee keer per jaar bieden we je een kijkje in de wereld van DESTIL. We bespreken actuele ontwikkelingen, spieken in de keuken van onze klanten en brengen je nieuws van onze leveranciers. Want winnen doe je samen. En hoe meer je van elkaar weet, des te makkelijker dat gaat. Daarom dus TOOLZ. Met een knipoog naar het gereedschap waarmee je iedere dag je vakmanschap uitoefent. Maar TOOLZ staat ook voor hulpmiddelen die je helpen in je business. Denk aan advies, bestelgemak en logistieke dienstverlening. Hulp die DESTIL je graag biedt. Persoonlijk, op basis van ervaring waar je op kunt vertrouwen.
Mobiliteit
In het eerste nummer TOOLZ pakken we het thema mobiliteit aan. In de breedste zin van het woord. De mobiliteit op de snelweg die IXAS onder handen neemt. Met onze ‘pop-up-vestiging’ ter plaatse zorgen wij dat het werk soepel doorgaat zonder overlast voor het verkeer. Maar mobiliteit gaat ook over de vaart die onze klant Van de Vin in zijn productie houdt door intensief samen te werken met vaste partners. Wij zijn trots dat wij er daar een van zijn. Nog een aspect van mobiliteit is de bereikbaarheid van bouwplaatsen in de drukke stadscentra. Ploos van Amstel spreekt daar over in TOOLZ. Ook schrijven we over de ouder wordende bevolking. Ouderen langer op de been houden in hun eigen thuissituatie is ook mobiliteit. Ook daar zetten wij ons voor in metDESTIL Homecare. Of wat denk je van detest die we Tim en Tom Coronel lieten doen met onze werkschoenen? Over mobiliteit gesproken.
Nieuwsgierig naar TOOLZ? Wil je dit magazine 2x per jaar gratis ontvangen? Meld je hier aan en we sturen het je toe.
|
9 november 2016 René Kars - Algemeen Directeur |
Ook interessant om te lezen
Het projectbureau van Toen & Nu > De Vestiging Toen & Nu > Internationalisering > Efficiënter werken met afdeling Raam, Deur en Interieur > Het PKVW Keurmerk > De DESTIL Scan App > DESTIL Bouwvrouw > Het ritje van toen naar nu > Interieurbouw bij DESTIL > Ambacht verleden tijd? > De digitale bouwcontainer > Toen en Nu in het magazijn > Letterlijk een kijkje in de keuken > People planet, p... > Waarom loyale klanten belangrijk voor ons zijn en hoe we ze belonen > Samen delen, samen winnen > Langer thuis wonen met DESTIL Homecare > Onze core business is logistiek > Is productiviteit binnen een bedrijf vanzelfsprekend? >TOOLZ 6 - Hoe sterk is jouw (merk)naam? > Rondje DESTIL > What's in a name? > Amarant bij Tilburg - Zuid > Jordens Peters maakt meters > DESTIL heeft een nieuwe visuele identiteit > TOOL 7 - Service > Op pad met keurmeester Paul > TOOLZ 8 samenwerken > Een opMERKelijke terugblik op 2019! > COVID-19 - Dit zijn de maatregelen die DESTIL neemt > Een sprong in het diepe met Timmerman Gert-Jan > Accountmanager van toen en nu > Een dag met onze fietskoerier