Het projectbureau van Toen en Nu
We staan 24/7 klaar voor onze klanten
Toen
“Hoewel de houding ten opzichte van service binnen ons bedrijf nauwelijks is veranderd, is de wereld in de vijftig jaar dat ik in deze branche zit natuurlijk enorm veranderd”, vertelt Leo Wubbels. “Ging alles vroeger op papier en met de hand, nu gaat alles met de computer en digitaal. De klant heeft nu veel meer keuze. Van mechanisch hang- en sluitwerk naar elektromechanisch, van een handvol goede merken tot veel verschillende merken, van topsegment tot prijsdumpers. Daarnaast is de klant door de jaren heen veeleisender geworden als het gaat om tijd en snelheid. Vroeger kon men wel een paar dagen wachten, nu moet veel binnen heel korte tijd geregeld of geleverd zijn. Vaak kan dat ook dankzij digitalisering en strakke logistieke processen.
Nu:
“Service is ingebakken bij alle medewerkers van Wiek de Laat Beveiliging. Eigenlijk is onze 24/7 dienstverlening iets van alle tijden. Onze klantengroep verandert continu door het bredere aanbod. Denk aan de overgang van mechanisch naar elektromechanisch en nieuwe ontwikkelingen in de toegangsverlening zoals tagsystemen en optische cilinders. We openen en sluiten al lang niet meer alleen voor particuliere en lokale ondernemers, maar werken bijvoorbeeld ook voor de overheid, gemeentes, woningcorporaties, VvE’s en fabrieken. Daar groeit je serviceaanbod in mee.
Hoewel het misschien een andere tak van sport lijkt, is kwaliteit ook belangrijk voor optimale service. Alleen als je hoogwaardige kwaliteit biedt, zorg je voor duurzame oplossingen en kun je storingen zo lang mogelijk voorkomen. Een storingsdienst is natuurlijk prettig, maar het is ons er vooral om te doen dat onze toegangscontrole- en toegangsverleningssystemen ál-tijd functioneren. Natuurlijk is goede service van belang, maar daaronder ligt de basis: kwaliteit van materiaal en van mensen. Daar staan we voor en daarom kunnen we als Wiek de Laat al meer dan veertig jaar en als DESTIL al meer dan 150 jaar service van zeer hoog niveau bieden.”
Meer TOOLZ?
Dit is een artikel uit TOOLZ, het magazine van DESTIL. Wil je TOOLZ twee keer per jaar (gratis) ontvangen, meld je dan hier aan.
|
Robby Maurix - Adviseur Wiek De Laat en Leo Wubbels Projectbegeleider |
Ook interessant om te lezen
Het projectbureau van Toen & Nu > De Vestiging Toen & Nu > Internationalisering > Efficiënter werken met afdeling Raam, Deur en Interieur > Het PKVW Keurmerk > De DESTIL Scan App > DESTIL Bouwvrouw > Het ritje van toen naar nu > Interieurbouw bij DESTIL > Ambacht verleden tijd? > De digitale bouwcontainer > Toen en Nu in het magazijn > Letterlijk een kijkje in de keuken > People planet, p... > Waarom loyale klanten belangrijk voor ons zijn en hoe we ze belonen > Samen delen, samen winnen > Langer thuis wonen met DESTIL Homecare > Onze core business is logistiek > Is productiviteit binnen een bedrijf vanzelfsprekend? >TOOLZ 6 - Hoe sterk is jouw (merk)naam? > Rondje DESTIL > What's in a name? > Amarant bij Tilburg - Zuid > Jordens Peters maakt meters > DESTIL heeft een nieuwe visuele identiteit > TOOL 7 - Service > Op pad met keurmeester Paul > TOOLZ 8 samenwerken > Een opMERKelijke terugblik op 2019! > COVID-19 - Dit zijn de maatregelen die DESTIL neemt > Een sprong in het diepe met Timmerman Gert-Jan > Accountmanager van toen en nu > Een dag met onze fietskoerier