Met trots presenteren wij je:
De nieuwe hoofdsponsor van Mystery Mountain!
Mystery Mountain is het sportieve evenement van Stichting Winnen Doen We Samen. Het doel: zoveel mogelijk geld inzamelen voor Orange Babies. Zonder hoofdsponsor zou het evenement niet kunnen bestaan. Daarom zijn we ontzettend trots te mogen mededelen dat we voor de editie 2020 een nieuwe hoofdsponsor hebben namelijk, ASSA ABLOY! Mark Hermans, commercieel directeur van ASSA ABLOY vertelt: “We dragen met onze toegangsoplossingen bij aan een veiligere wereld. Ook op maatschappelijk gebied willen we hiervoor onze verantwoordelijkheid nemen.”
Met het hoofdsponsorschap van Mystery Mountain zet Assa Abloy hun slogan nu ook maatschappelijk kracht bij. Het streven van Assa Abloy: “Experience a safer and more open world”. Wellicht heb je hem al eens gehoord, zo niet dan bij deze! Een veiligere wereld. Een open wereld waarin iedereen een eerlijke kans krijgt. Dat is ook het hoofddoel van Orange Babies. Een ‘perfect match’ dus! Mark Hermans, commercieel directeur van ASSA ABLOY vertelt: “We dragen met onze toegangsoplossingen bij aan een veiligere wereld. Ook op maatschappelijk gebied willen we hiervoor onze verantwoordelijkheid nemen.”
Hoewel Mystery Mountain tot voor kort een nieuw fenomeen was voor Mark laat het evenement hem nu niet meer los. Mark vertelt: “Ik heb zelf DESTIL Prolians benaderd om Orange Babies structureler te steunen. Dit heeft geleid tot hoofdsponsorschap van de komende Mystery Mountain.” Ook volgend jaar is Mark van plan de, nu nog onbekende, berg te trotseren. Het liefst zou hij een ASSA ABLOY team creëren: “Ik ben nu ook onze binnen- en buitendienst collega’s aan het motiveren. Ik zou het geweldig vinden als we met een ASSA ABLOY-team naar de bergen gaan!”
Twee werknemers hoeft hij in ieder geval niet meer te enthousiasmeren: Michael Abbas en Henck van den Breul stonden te springen om te vertellen over hun deelname van vorig jaar en de bijzondere herinneringen die ze aan het weekend hebben overgehouden. Volgens hen is er niet één specifieke herinnering die ze koesteren maar gaat het om het hele plaatje: “Nieuwe mensen ontmoeten, je helemaal leeg fietsen, samen de top halen én bijdragen aan het goede doel: een hiv- en aidsvrije wereld dichterbij brengen!”
Elk jaar wordt er door Mystery Mountain een bedrag in de tienduizenden euro’s binnen gehaald voor Orange Babies. Ook de oprichter van de stichting Orange Babies, Baba Sylla, is enorm enthousiast over de inzet van Mystery Mountain en van alle bergbeklimmers, die dankzij ASSA ABLOY ook dit jaar weer de berg kunnen trotseren. Baba vertelt: “Dankzij Mystery Mountain heeft een groot aantal kinderen namelijk een onbetaalbaar cadeau gekregen: een hiv-vrije start van hun leven!”
Orange Babies bestrijdt zowel oorzaken als gevolgen van de epidemie door o.a. het testen van mensen op hun hiv-status, het verstrekken van medicatie, voeding, condooms, de prikpil en het bieden van voorlichting, onderwijs en psychosociale hulp. Met verschillende projecten zoals eigen (mobiele) klinieken, (wees)huizen en scholen maakt Orange Babies een groot verschil. Orange Babies gelooft in een wereld waarin kinderen een gezonde start maken in het leven – zonder hiv. En een samenleving waarin alle kinderen, ook kinderen die slachtoffer zijn geworden van de epidemie doordat zij zelf besmet zijn of hun ouders zijn verloren aan aids, gelijke kansen krijgen.
|
Sandy van de Ven - Teamcoördinator Marketing |